INFORMACJA O REALIZACJI ZADANIA USUWANIA AZBESTU

azbest

„Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Lądek – Zdrój w roku 2018”

Gmina Lądek–Zdrój w roku 2018 zrealizowała zadanie pn. „Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Lądek – Zdrój w roku 2018” wykonywane w ramach konkursu przeprowadzonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu na przedsięwzięcia związane z realizacją gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na rok 2018.

Wykonawcą zadania była firma ŚRODOWISKO I INNOWACJE Sp. z. o. o.
ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa

Zadanie zakończono w dniu 14.09.2018 r.

Wartość zadania wyniosła 15 492,59 zł brutto, w tym kwota dotacji wyniesie 13 168,70 zł. (85 % wartości zadania)

 

Burmistrz Lądka–Zdroju
mgr Roman Kaczmarczyk








powiększanie czcionki
włącz kontrast