GŁOSOWANIE ROZPOCZNIE SIĘ 03.11.2025r. O GODZ. 12.00.
Wyniki głosowania w sprawie Budżetu Obywatelskiego zostaną ogłoszone do 26.11.2025r.
REGULAMIN GŁOSOWANIA
Od 03.11.2025 r do 16.11.2025 r odbędzie się głosowanie mieszkańców na wybrany projekt do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego na 2026 r.Wyboru projektów do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego dokonują osoby pełnoletnie będące mieszkańcami Gminy Lądek-Zdrój.
Każda uprawniona osoba może oddać tylko jeden głos na propozycję zadania zgłoszonego do budżetu
obywatelskiego.
Głosowanie odbywa się na dwa sposoby:.
1.drogą elektroniczną za pośrednictwem ankiety internetowej, do której odnośnik (link) będzie dostępny na stronie internetowej www.ladek.pl – urząd – budżet obywatelski- głosowanie w zakładce dotyczącej Budżetu Obywatelskiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Lądek-Zdrój www.bip.ladek.dolnyslask.pl. w czasie trwania głosowania.
lub
2. poprzez wypełnienie karty do głosowania i umieszczenie jej w urnie do głosowania . Karty (jedna karta przysługuje jednemu głosującemu) oraz urna do głosowania udostępniona zostanie w Biurze Obsługi Klienta Rynek 31, Lądek-Zdrój. Wzór karty do głosowania, określa załącznik nr 3 uchwały numer XXIII/132/2025Rady Miejskiej Lądka-Zdroju z dnia 21 sierpnia 2025 r. Karta do głosowania zawiera informację, jak oddać prawidłowo głos.
Wybór projektu do realizacji polega na zaznaczeniu w ankiecie pola wyboru przy wyłącznie jednym projekcie, na który głosujący zamierza oddać głos.
W Urzędzie Miasta i Gminy Lądek-Zdrój w Biurze Obsługi Klienta na czas głosowania nad projektami, udostępnia się publicznie komputer z dostępem do Internetu, w celu umożliwienia oddania głosu drogą elektroniczną za pośrednictwem ankiety internetowej.
Informacja o wyniku głosowania podana będzie do 26.11.2025 w Biuletynie Informacji Publicznej oraz stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Lądek-Zdrój.