Informujemy, że do 31 stycznia 2025 r. możliwe jest składanie wniosków do planu ogólnego Gminy Lądek-Zdrój.
Wnioski składać można
– w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy Lądek-Zdrój, parter ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój;
– listownie na adres: Urząd Miasta i Gminy Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój;
– w postaci elektronicznej na adres: umig@ladek.pl;
– w postaci elektronicznej za pomocą platformy ePUAP: /UMIGLZ/SkrytkaESP
z podaniem: imienia i nazwiska albo nazwy, adresu zamieszkania albo siedziby, oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada ze wskazaniem czy jest się właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wniosek może zawierać również dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji, lub numer telefonu.
Wnioski należy składać za pomocą formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, wprowadzonego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r., poz. 2509), który jest dostępny w siedzibie Urzędu oraz zamieszczonego pod adresem:
1) https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego
2) https://bip.ladek.pl/menu-przedmiotowe/godpodarka-przestrzenna/druki-i-wzory-gosp-przestrzenna/