Konsultacje prowadzone są od 22 maja do 22 czerwca 2023r. w postaci:
- Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza
uwag.
Formularz dostępny będzie:
-
-
- na stronie internetowej Gminy: https://ladek.pl/;
- na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej:
https://bip.ladek.pl/bip/strona-glowna-bip/; - w formie papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy, Plac Staromłyński 5, 57-540 Lądek-
Zdrój (biuro podawcze);
-
Wypełnione formularze należy dostarczyć:
-
-
- drogą elektroniczną na adres e-mailowy: inkubatorladek@ladek.pl;
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta i Gminy w Lądku-Zdroju, Plac Staromłyński 5, 57-540 Lądek-Zdrój,
- bezpośrednio do Urzędu Miasta i Gminy: Plac Staromłyński 5, 57-540 Lądek-Zdrój (biuro podawcze) w godzinach pracy Urzędu
-
2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.office.com/e/vPGMfmfqvu
Pliki do pobrania: