raport-gmina

Konsultacje prowadzone są od 22 maja do 22 czerwca 2023r. w postaci:

  1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza
    uwag.

Formularz dostępny będzie:

      • na stronie internetowej Gminy: https://ladek.pl/;
      • na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej:
        https://bip.ladek.pl/bip/strona-glowna-bip/;
      • w formie papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy, Plac Staromłyński 5, 57-540 Lądek-
        Zdrój (biuro podawcze);

Wypełnione formularze należy dostarczyć:

      • drogą elektroniczną na adres e-mailowy: inkubatorladek@ladek.pl;
      • drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta i Gminy w Lądku-Zdroju, Plac Staromłyński 5, 57-540 Lądek-Zdrój,
      • bezpośrednio do Urzędu Miasta i Gminy: Plac Staromłyński 5, 57-540 Lądek-Zdrój (biuro podawcze) w godzinach pracy Urzędu

2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.office.com/e/vPGMfmfqvu

 

POBIERZ PLIK

Pliki do pobrania:

 

Recommended Posts