
Szanowni Państwo, Szanowni Mieszkańcy,
Burmistrz Lądka-Zdroju informuje, że od dnia 18 marca 2022 r. sprawy z zakresu:
– urzędu stanu cywilnego,
– ewidencji ludności,
– dowodów osobistych,
wymagające osobistego stawiennictwa, załatwiane będą po uprzedniej rezerwacji wizyty w urzędzie.
Rezerwacji można dokonać:
– osobiście w Biurze Obsługi Klienta (pokój nr 1),
– telefonicznie pod numerem telefonu: 74 8 117 850,
– za pośrednictwem poczty elektronicznej: umig@ladek.pl.
Wnioski w sprawach niewymagających osobistego stawiennictwa w Urzędzie można składać w Biurze Obsługi Klienta, przesłać za pośrednictwem poczty zwykłej lub poprzez platformę epuap.
Składanie wniosków o nadanie numeru PESEL w związku z konfliktem na Ukrainie odbywa się wyłącznie w godzinach wskazanych w ramach rezerwacji wizyty w urzędzie.
Za utrudnienia przepraszamy.